1.9.10

Om att bara vilja sova hela tiden.



Jag äter åtta tabletter om dag. Sammanlagt 4900 mg. Varje dag. Plus eventuella värktabletter. Och när klockan ringer på morgonen orkar jag knappt röra mig. Det känns som om säckarna under mina ögon blir större för varje sekund som går. Och sen går jag till skolan. Och sen sitter jag och lyssnar och antecknar, och springer ut två gånger per lektion för att snyta mig. Att snyta mig på offentliga platser är bland det värsta jag vet. Jag överdriver inte. Jag kan knappt snyta mig framför min egen pappa. Och sen går jag hem. Men jag orkar inte. Jag blir aldrig frisk, och det tar så extremt mycket på krafterna. Jag klarar inte av läxorna. Min hjärna fungerar inte. Jag somnar vid 8-9 på kvällen och vaknar vid midnatt, och somnar om. Mest vill jag sova hela tiden. Och jag får panik. Allt luktar och smakar bakterier. Men mest vill jag bara sova konstant.

Jag hinner inte. Måste springa till skolan.

2 kommentarer:

  1. oj vad äter du för tabletter? :O
    krya på dig och hoppas du blir helt frisk nån gång :)
    själv har jag precis blivit förkyld jag också, som alla andra..

    SvaraRadera
  2. Stackare, borde du inte bli frisk snart?
    Känner igen snytandet dock.. hatar det. Känns så awkward, så.. fel helt enkelt.

    SvaraRadera