19.9.10

winter coming up.



Det börjar bli kallt nu. Kallt som i att sommarjackorna inte räcker längre. Kallt som i att man står ute och skakar om man bara har strumpbyxor och en klänning. Kallt som i sommaren är över och man inte längre kan sitta i linne och trosor i fönstret och se solen gå upp.

Jag tycker att hösten känns som en väldigt seriös årstid. Efter sommaren, som är den lätta, kommer den mörka. Dags att tänka över saker. Det jag vet säkert är att den här hösten inte alls är som den jag hade förra året. Ett år äldre. Fan, vad mycket som kan hända på ett år. Jag vet inte vad som har förändrats, men allt är annorlunda. Jag är nog ganska annorlunda också. Men förändring ska ju tydligen vara bra, då lägger man märke till mer, och jag vill inte missa något. Så jag klagar inte, jag konstaterar bara.

1 kommentar:

  1. Ibland är förändringar bra :) som att jag blev vän med dig hihi :D<3

    SvaraRadera