30.9.10

Oändligt många avklippt prislappar.


Heldepp. Skulle pierca mig idag men det gick åt skogen. Sämstsämstsämst. Så har istället handlat underkläder för större delen av mitt studiebidrag. Mådde lite bättre av det. Underkläder är ju också fint. Inte lika fint, kanske, men fint. Kanske finare, beroende på vem man frågar. Min fina nya Hello Kitty håller mig sällskap. Lite sällskap ska man inte klaga på. Förutom när man inte vill ha sällskap utan bara en ny piercing, då kan man klaga.

Men jag har egentligen ändå inte rätt att klaga, för Johnny är så snäll mot mig, så nu ska jag sluta.

1 kommentar:

  1. Klart du får klaga du ville ju verkligen ha piercingen! Och gud så söt bild, får ju hål i tänderna! <3

    SV: Awww så söt du är <3 .. hihi men nu har du hello kittyn du med! :D

    SvaraRadera