24.9.10

24-26




Fan va skönt det ska bli att åka bort över helgen. Bort, bort, bort! 44 timmar i ett annat hem, med andra människor och andra problem. Och Jakob. Ikväll. Med film och spritzers och mys innan de andra pojkarna kommer hem till honom också. Jag längtar sönder. 


Jag vet dock inte om jag kommer kunna sätta mig på tåget hem igen på söndag. Det känns för snart. Jag kanske borde packa mer saker och aldrig komma tillbaka hit? Kanske, kanske den bästa idéen någonsin. Fast ändå verkligen inte. En del saker är fortfarande underbara. Som att jag kommer ha en tom lägenhet efter en helg i ett fullt hus. I två veckor, innan jag far iväg igen. Och vin. Jag måste komma ihåg att köpa vin... fast varför skulle jag glömma det, egentligen? 

Ha en fin helg, alla.

3 kommentarer:

  1. Hade också gärna velat fly till Norge, är så himla trött på det här landet.
    Och Essa, du stannar här! Och om du inte gör det så får du allt komma och hälsa på då och då, annars skulle jag sakna dig alltför mycket!

    Riktigt fin blogg och fyndigt nytt namn också. You go guuuurl! <3

    SvaraRadera
  2. JAG HITTADE DIG!!! tog typ 20 min men det är du värd! måste börja med o tacka för gårdagen! var en tokmysig afton! Nu är jag precis hemkommen från ett restuarang besök med boysen som mest bestod av öl... dock "har" ponta "39 grader feber" och satt o gnällde, men men det får man ta, jag lyckades iaf tvinga kvar honom så jag fick i mig mina 4 grund öl så jag står mig ;) jag kommer troligtvis höra av mig under kvällen pga en viss överkonsumtion av spritzar o öl och kräva en fika session imorgon men det kommer du märka! Hade UNDERBARAST!!!

    P.S. Norge är bäst! fuck utbildning, fuck "Doris" så rockar vi Oslo 24/7!!!!

    SvaraRadera
  3. Sv;
    PussJohnny: Du får gärna fly hit med mig :D Tihi, taack!

    Jakob: Åhhh! Du är för söt! Haha! Ponta asså... stackars liten! Förstår dock inte hur du har råd med alla norsk öl...? Asdyrt ju!
    Fan att det inte blev någon fika, men vi ses nästa månad, riiight? Då FAAAN ska jag tvinga i dig jordnötssmör och 7eleven-brownies :D
    JAA! Fuck skolan! Kan jag bo hos dig?! Fattar vilket litet partyhus det skulle bli om vi var roomies ;D

    SvaraRadera