20.9.10

Jag tycker inte om Sverige idag.


Jag vet inte ens vad jag ska säga. Skäms något oerhört. Hela Sverige känns korrupt idag. Det handlar inte om blocken längre, det handlar om människorna som bor här idag, som handlar mat i samma affärer som vi, som går på samma gator, som är PRECIS lika mycket människor som alla andra. Och det handlar om den delen av landet som inte förstår detta... de människorna som inte förstår. Jag vill kunna säga att jag tror på demokratin och folket vi lever med, men just nu är jag så besviken att jag vill fly landet. Det är VI, det svenska folket, som har valt in SD i riksdagen. Det är folket som går förbi oss på gatan som vill ha dem där. Var artonde person förtjänar ett slag och en bruten näsa. Det är den 5,7% av befolkningen som borde skickas ut ur landet, jag vill inte ha kvar dem här. Hur kunde detta få hända? Nu kan vi inte påverka mer. De har fått makt.

Jag har på mig svarta kläder idag.

2 kommentarer:

  1. håller med dig helt klart.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig i vartenda ord! Så skrämmande, så pinsamt. Det är en grym värld och vi håller på att bli en del av den.

    SV: Vi får åka någon gång! HAHAHHA ja , men DÅ var den inte det xD .. Äskar att snart få träffa dig igen:D<3 åhhhhh ska lätt gå dit!

    SvaraRadera