30.9.10

Inspirationen befinner sig på fel plats


Jag vill bara att allt ska lösa sig. Men inget löser sig av sig själv. Inget. Så istället somnar jag inklämd mellan kuddar, en värmedyna, min egen kropp och ett element. Och somnar just innan gryningen kommer och vaknar innan solen har gått upp. Det börjar bli mörkt ute. Kanske, kanske att jag orkar lösa några saker idag. Den sista röken finns fortfarande kvar i mitt rum. Men det är den sista. För i eftermiddag går det inte längre. 

Jag försöker fortfarande intala mig själv att en del saker löser sig om man bara klarar av att fortsätta andas.


2 kommentarer:

  1. Gumsi, jag tänker på dig! Och självklart kommer saker och ting att lösa sig. Genom att du tar action. Handlar bara om att palla.. och det gör man inte alltid. Därför finns mina tankar med dig!

    SvaraRadera
  2. Awwie. Vad är det som ska lösa sig? Lilla Essa ska ju skratta och vara glad :'( <3333 KRAMAR!

    SvaraRadera