19.9.10

Val!!! (och en i min magsäck)



Jag har varit och röstat idag. Känns lite lagom galet att det har gått såhär långt att det är min tur nu! Jag hoppas att alla som kan har röstat, eller kommer springa och göra det inom de närmaste timmarna! Helt fantastiskt att vi bor i en demokrati där man får vara med och påverka hur landet ska styras. Rösta, rösta, rösta! Det handlar inte bara om att få sin vilja igenom, utan även att skydda det finna som finns i vårt land, vilket är väldigt viktigt i just dessa val nu när SD är så aktuella.

Förövrigt befinner jag mig just nu i matkoma efter världens största och godaste pizza-lunch som avnjöts med pojkarna innan vi vinkade av Jakob. Kan även tillägga att jag var den enda personen som klarade av att äta upp hela min pizza. Statuspoäng hitåt, tack! Jag har verkligen haft en helt underbar helg! Känns som om jag lätt skulle kunna köra den på repeat i tre månader! Fan, att det alltid går så fort. Ge mig mer!

2 kommentarer:

  1. Ångrar så mycket att jag aldrig hann följa med :'( meen verkar som om du ätit lite pizza åt mig, :) <3

    Har röstat jag med :D hihi

    SvaraRadera