3.9.10

Soyamjölk och kol



The National - Runaway


Soyamjölk i alla ära... men lagom jobbigt att den vanliga mjölken är slut när jag äntligen ska få dricka mitt efterlängtade kaffe. Men, kaffekaffekaffe! Soyamjölk får duga. Så här sitter jag och försöker få liv i min kropp efter för få timmars sömn, innan det är dags att gå tillbaka till skolan igen.

Mest kör jag fortfarande The National på repeat, dricka kaffe och får glädjekickar som blandas ut med någon enorm förvirring och förtvivlan. Och börjar bli frisk. Men, jag saknar sömn enormt mycket idag. Fast det gör inte så mycket, för jag älskar när man får kol på fingrarna och det har jag börjat få igen... och i pannan, men det är mest för att jag flyger runt, lite som en femåring. Egentligen är det det mest spännande som har hänt mig denna vecka. Det är i alla fall den delen jag gillar mest, för jag hade glömt. Men nu har jag äntligen börjat öppna mina skissblock igen. Enligt datumen så är det ett halvår sedan jag gjorde det sist. Jag förstår inte hur det hände.


1 kommentar:

  1. Är säkert gott med soyamjölk det med :) .. bra att du blir frisk :D <3

    SvaraRadera