4.10.10

Och jag knarkar polkagrisar och kaffe för att bli av med illamåendet.




Gud. Det är måndag. Helgen får all min hatkärlek, precis som allt annat. Tiden går otroligt fort. Det är oktober. Om sex små dagar är jag i Moskva, men just nu är jag hemma, och det är också lite underbart faktiskt. Fast de har rivit buskarna utanför mitt fönster, så nu måste man verkligen komma ihåg persiennerna när man går runt naken... lagom roligt när jag stod i sängen och drog upp de på morgonen, för att finna en kille i en traktor PRECIS utanför mitt fönster... ja, det var den godmorgon-presenten.

Sju lektion kvar, och sen inga på elva finfina dagar, det borde man ju överleva. Men å andra sidan så är livet fullt av överraskningar.

1 kommentar:

  1. HAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA! Äsh, se det såhär: du gjorde traktorföraren glad... ;)

    SV; Glömmer jag aldrig<3 YAY för att du är bäst!

    Du är alltid söt:)<3

    SvaraRadera