6.10.10

Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Jag har letat efter TV-spelen hela veckan! Men det verkar som om pappa gömde dem innan han åkte till Afrika... eller egentligen tror jag verkligen inte att han gjorde det, men jag har inte spelat på över ett år och minns verkligen inte vart de är undanlagda. Så jag skickade ett desperat mail till honom i måndags, men han svara inte! Fan att han inte är i Kina eller nåt! Vart är de? Vart? Vart? VART?! Blir galen. Vad ska jag annars lägga all min värdefulla tid på? Gud. Jag blir galen... GALEN!  Jag som hade planerat att umgås med mina fina tv-spel ikväll!

Nu är det i alla fall onsdag (om någon skulle ha missat det...) och det innebär att jag är ledig i i tre dagar innan jag drar till Moskva (på söndag)! Frågan är hur jag ska spendera min tid nu när jag kan styra en tjej i löjligt tajt läderdräkt som hugger ner folk i mörka gränder...? Jaja, "livet" ska väl också levas (vad det nu innebär). Men det är ju faktiskt lill-lördag och jag är ledig imorgon, så jag ska springa över till en kompis och vara lite social med människor som inte har knivar i fodral på låren även om det hade varit ganska awesome... fast man ska inte blanda farliga föremål med alkohol, det är regel nummer ett. Men helt ärligt så hade jag nog hellre suttit bredvid en tjej i läder än en kille med en burk öl. Killarna är ju konstanta, egentligen, inte som om man missar något revolutionerande... Men ölen kan ju inte bara stå och ruttna i kylskåpet, tycker synd om den... och jag tycker faktiskt om människor. Egentligen. Ibland. Vid tillfälle.

(Det är ungefär för femton rader sen som alla har slutat lyssna, jag vet).

1 kommentar:

  1. Tråkigt det där.. som när jag jättegärna ville göra fula barbie-filmer så hade jag inget barbiespel kvar! :c

    Du ska träffa mig imorgon också, glöm inte! HIHI :D

    SV: a det får du :D HIHIHIHI!

    HAHAHA men inte den bilden :o den med görte på och ngn mer :oo
    HAHAH ja, grrr;) mysigt mysigt. Porr.

    SvaraRadera