6.10.10

Pojken (fast han är ingen pojke längre, men det vill jag inte tänka på).




GAAAAAH! 7 (SJU!!!!) dagar tills ny musik börjar spelas på repeat i mina hörlurar och 37 dagar tills Jakob och jag står längst fram och hoppar och skriksjunger med precis lagom mycket öl i kroppen!!!


Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. Jag längtar. JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!!!!1!!!

4 kommentarer:

  1. Damn girl!! du kommer bli min död! efter första inlägget gick jag och tog en kall öl som legat alldeles ensam i kylen lite för länge! senn råkar jag av misstag scrolla ner lite och ser att du skrivit mer!!!!!!! slår på videon och känner hur jag börjar andas lite tyngre och att hela mitt ansikte ler och det går inte att stoppa!

    påtal om att håkan alltid kommer förbli en pojke så läste jag i en av alla underbara intervjuer jag läst senaste dagarna att om man tittade riktigt noga så hade håkan lite gråa hår vid tinningarna :o personligen så tror jag att journalisten var packad som ett troll när han skrev detta men man vet ju inte :S

    Under samma tidsperiod som jag skrivit detta har låten precis tystnat och min 50cl Sofiero har precis tagit slut :( nu ska jag leta upp ölens förlorade tvilling som jag tror gömmer sig någonstans bland de där läskiga matlådorna som jag bara blundat för i veckor och snart kommer kasta ut utan att ens försöka diska. Wish me luck!

    Jag kan inte vänta på håkans skiva/spelning längre!!! pallar fan inte, blir galen! men det kommer bli en så sjukt underbar och oförglömlig kväll så jag vet att det är värt all väntan och lidande!

    Jag tränade på emily's heart på jobbet idag och jag tror jag kan den tillräckligt bra för fyllesång!:D dock så är min arbetskamrat lite less på min sångröst... Jag försökte muntra upp honom med lite tro och tvivel men när jag skrek ut ett visst citat a la Hurricane så bara gick han... jag förstod ingenting...

    puh! nu har jag tömt lite och du har fått något o läsa när du kommer hem från dina nattliga eskapader, vi måste hitta det ultimata sättet att kommunicera nu när fejjat-chatten sviker oss... tål att tänkas på över en öl kanske ;)

    Tokiga kramar från Oslot!!!!

    SvaraRadera
  2. O.O det där var den längsta kommentaren jag någonsin sett Jakob! HAHAHAHAH. Herrregud.

    I wiiiilll miss you<3

    SvaraRadera
  3. hon får skylla sig själv! först hypar hon öl och sedan lägger hon upp en håkan video!!! nu måste jag springa för jag är typ 1,5h försenad till jobbet...

    SvaraRadera
  4. GAAAH! JAKOOOOOOOB <3 Fan, fan, faaaaan! Du är för underbar! GAH!
    HAHAHA! Du och jag och Emily's Heart mitt i natten <3
    Men öl är värt att hypa, tycker jag! Menade dock inte att du skulle behöva bli sen och bakis, tihihihihi!
    Jag tycker att de två mil långa mailen (och SMS vid tillfälle) är en ganska bra lösning, men jag förstår precis vad du menar! Skaffa g-talk? :D
    PUUUUSS!

    SvaraRadera