31.8.10

31 Augusti.



Så var det sista dagen av sista månaden på sommaren. Fast sommaren tog slut för ett tag sedan, så det kanske inte är en så stor grej. Men september är ändå september, och september är här om bara fem timmar och tjugofem minuter.

Idag har jag gått femte dagen i skolan, ätit mackor med jordnötssmör och banan, och mackor jordnötssmör och sylt (jag hade glömt hur gott det egentligen är! Typ världens bäst macka), vikt kläder, lyssnat massor massor på the National, suttit i höstsolen, och insett att jag är dum i huvudet. Och nu ska jag plugga innan jag sover bort det sista av idag.

Så har jag spenderat den sista dagen av Augusti.

1 kommentar:

  1. Det enda som talar för att du är dum i huvudet är att du tror att du är dum i huvudet. :F

    Gott med mackor :DD<3 dessutom kan höst vara mysigt!:D

    SV: Jaaa :D haha tack<3...HAHAH jag måste kolla på ett sådant där cassie avsnitt snarast!

    SvaraRadera