22.8.10

Höst och whiskey


Så var det söndag igen. Och höst igen. Det luktar i alla fall höst. Och det känns som höst. Så, för att sammanfatta: veckan är slut, och det har blivit höst medan den har passerat. Jag älskar höstluft.

Som sagt var det nollning i fredags. Galet är ordet. Jag skrek mig hes. Tjena, sexiga whiskeyröst. Men någon måste ju skrika om de ska lära sig hur man ska uppföra sig, eller hur?


Det var en grym kväll, fast jag inte hade sovit på typ 36 timmar... men kaffe är godare än sömn, så jag kan väl inte klaga. Lagom dragen, lagom högljud, mycket glad. Lagom jobbigt att jag fortfarande har ont i hela kroppen, blåmärken överallt och två bulor på huvudet. Men hur ska man annars veta att det har varit en bra kväll...? Förutom bilderna, såklart.

(bilder från Facebook)

2 kommentarer:

  1. Haha. Klart man ska skrika på dem :D halva nöjet. Grym kväll jaoo. Fast jag var ju bara med på slutet.

    SvaraRadera
  2. SV: Jaa, menart! FY PÅ DEM.
    Jaaa, om du betalar för att göra provet och får A, B eller C ;) så har du företräde. AWESOMISH :DDD

    SvaraRadera