26.8.10

I'm hoping we can make some wishes out of airplanes



B.o.B ft. Hayley Williams - Airplanes

Jag vill måla mina väggar vita och hänga upp tavlor. Jag vill bli frisk.
Jag vill färga håret. Jag vill ligga halvnaken vid sandstäppar och låta
min hy bli varm. Jag vill röka 15 cigaretter. Jag vill hångla. Jag vill
läsa böcker. Jag vill gå på fler gator och ta kort in i tomma fönster.
Jag vill veta vad jag håller på med. Bortsett från det så vet jag inte
vad jag vill. Men man måste ju börja någonstans. Annars kommer man
ingenstans alls.


2 kommentarer:

  1. Har inte du nyss färgat håret? :o Det är ju jättefint, varför färga om? NOOOo.
    Men du vill ju rätt mycket ändå, bara att börja ju ;) asbra!

    SV: HAHHA inte jag heller! Joo, man känner sig ju extra snygg då, men samtidigt drabbas man lite av åldersnoja, heheheh.

    SvaraRadera
  2. SV: Jaaaa :C jätteledsen övert är jag. Ja, alla som ger en choklad är fina :D .. ja, förutom Aladin!

    Jo det förstås. Men om tio dagar så ;)

    SvaraRadera