27.8.10

Vi kan ha trampat snett, men det här är sinnessjukt.



Jag har blivit lite kär i den här låten fast den egentligen är sämst:



Det är något med den som är så... beroendeframkallande och fint. Fast den är så hemskt, fruktansvärt dålig. Hatar egentligen svensk rapp, speciellt när det är dåligt gjort. Texten är inte ens så varierande. Men ibland fastnar man bara. Egentligen tycker jag att remixen är bättre, men videon är ju videon. Ge den en ärlig chans och titta på den. Fin. Fina känslor. Det värsta och bästa i ett. Lite som det ska va.

1 kommentar:

  1. HAHHAH aså jag hade också en period då jag knarka (guuuud vad jag är fyndig) den här låten! Tyckte med den var fin och sämst på samma gång. Men den är ju faktiskt rätt så sann... stämmer överrens med människans beteende.

    SV: HAHHAHA så vänligt av dig:)
    Jaa, hihi tack:D <3

    SvaraRadera