10.8.10

Till there's nothing left inside my soul, as empty as that beating drum... But the sound has just begun.



Florence and the Machine - Drumming Song



Jag är förkyld som en ökenråtta på Nordpolen och känner en enorm skuld över att jag gör fel saker, men är på hemskt bra humör. Och imorgon åker pappa till Afrika, vilket innebär att jag kan dra ner alla persienner i hela lägenheten och vända dygnet lite hur jag vill. Lite jätteunderbart faktiskt. Jag vet inte alls hur jag någonsin ska lyckas vända tillbaka det nu, vilket leder till att jag funderar på att hoppa av skolan... jag orkar verkligen inte gå tillbaka dit om sex korta dagar.

Nu ska jag storhandla så jag inte svälter ihjäl när pappa är borta. Älskar sånt.



1 kommentar:

  1. Gief me the fiskpinnar!
    Tråkigt att du är förkyld.. och sluta känna skuld BUMS! Du gör vad som är rätt för stunden :) KRAM

    SV: HAHA , jaa alltid!<3

    SvaraRadera