20.8.10

Sju saker för att Johnny är fin



Nu är det såhär att finaste Johnny har gett mig ett bloggpris. Och jag kan ju inte tack nej till något så fint. Så jag tar emot det, och tackas så jättemycket genom att göra det som priset innebär och inom den närmaste framtiden bjuda henne på middag.



REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggare/bloggerskor och länka till dem.
Skriv 7 intressanta saker om dig själv


Det här med att det måste vara intressant gör mig hemskt förvirrad. Men jag gör ett ärligt försök, så får ni bedöma om det duger eller ej:


1. Jag skriver och målar alltid saker på insidan av min vänstra arm. Om jag inte har något där känner jag mig naken.

2. Jag hatar tår och fötter. Fast älskar strumpbyxor och skor.

3. Jag bestämde mig för att säga att jag var vegetarian en gång när jag satt i bilen påväg ut till mormor, för att jag skulle slippa äta kaninlever (eller något liknande), och sen fortsatte jag bara. Och nu har jag fastnat för det. (men det är egentligen en hemlighet)

4. Jag tycker att fina underkläder är det finaste som finns... eller kyssar. Mjo, tror nog kyssar egentligen.

5. Jag kan inte gå in i bokaffärer utan att komma ut med en bok, men jag hinner inte läsa allt böcker jag köper. Så de står i min bokhylla och är fina, men varje gång jag ser dem önskar jag att jag kunde ta bättre hand om dem.

6. Jag har lyssnar på denna låt om och om igen i tre dagar i sträck nu...

7. När jag har tråkigt brukar jag ta en sax och klippa av massor av mitt hår. Men nu försöker jag låta det växa ut. Detta leder till att hela mitt kök brukar vara fullt med kakor och sötsaker som jag aldrig orkar äta upp... så jag brukar dela ut allt till fina människor. Vilket inte är så svårt, då det finns massor fina människor på jorden.



Det var mina sju saker.

Sen var det ju detta med att ge priset till sju andra bloggar... Helt ärligt så läser jag inte sju andra bloggar. Så jag vet inte riktigt hur detta ska gå. Tyvärr måste jag nog bryta mot reglerna.
Förlåt, Johnny.


1 kommentar:

  1. Weiiii middag :D
    Du lyckades bättre än mig ;) och att ha massa sötsaker hemma är ju inte någoot dåligt :F

    Det gör inget :)<3

    SvaraRadera