13.8.10

Honung med te och abstinensbesvär.



Nu har pappa åkt iväg igen. Det skulle nog vara 100 gånger mer underbart att vara ensam hemma om jag kunde står på benen utan att världen snurrade. Nej, jag kan inte riktigt förstå hur detta gick till... jag blir ju aldrig sjuk på sommaren. Och detta är andra gången. Men här ligger jag. Med stora högar snorpapper, te och en hosta som gör att jag inte kan sova på nätterna.

Karma? I så fall hatar jag karma... och mig själv. Men jag kan inte påstå att jag ångrar något som jag har gjort. Jag har haft en helt fantastisk sommar.

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du ska bli så sjuk. Jag får komma och laga fiskpinnar åt dig :DD

    Och fan, jag har också haft en underbart vild sommar. NO REGRETS, high five!

    SV: HAHA .. nej, jag är för djupt gången i detta eh. Beroende? Så jag fortsätter blogga sent på natten...

    MWHAHHA :D

    Du kan vara söt<3

    SvaraRadera