20.8.10

I mustache you to follow orders



Hohohoho!! Känner mig lite sådär lagom trött och seg i huvudet redan nu... men det blir väl så när man inte har fått sova under natten antar jag. Lite fascinerad över att jag fortfarande lever. Men en liter kaffe löser det mesta. Veckan är över! Eller den jobbiga delen av veckan. Eller de två dagar som jag har varit i skolan, egentligen. Nu börjar den riktiga veckan! Hihi! Planen är att äta lite matis, dricka en till lite kaffe och (förhoppningsvis) kunna ta en powernap innan det bär av ut i den lilla staden för att utbilda våra små nollor. Galet mysigt! (Hade dock nästan varit mysigare att ligga i min säng och se på film tills jag dog... men men, näst bäst är ju också bra!)

Finfin kväll tror jag nog att det kommer bli.

Ha de bäst!

3 kommentarer:

  1. Det blev en riktigt fin kväll då du kom och lyste upp stämningen :D tills slutet då. Mår du bättre nu?

    KRAMAR!

    SV: Älskar regn ibland! Ibland hatar jag det.. men disneyfilmer har alltid min kärlek<3.

    SvaraRadera
  2. SV: Alltid nice med pris, och JAAAA fiskpinnar<3

    Jag med. Lite grann :c

    SvaraRadera
  3. SV: Jaaaaa! THE DUO <3
    Ja, eller hur. Nej, efter detta fiasko blir det nästa fredag igen, tack och lov. Stackare :/ men du kom hem säkert iaf?

    SvaraRadera