12.6.10

Vind som tar tag i tyg och gör världen vacker



Godmorgon och välkommen till en ny dag. Ny start. Nya möjligheter. Nya människor att träffa. Ny huvudvärk. Och konstigt nog ett illamående som gjorde att det blev svårt att äta. Men sånt måste man ju göra ändå.

Jag är uppe tidigare än vad som är OK på sommarlovet idag för att sätta på båten. Men det är OK. Så jag ska snart hoppa på en maskin som går på räls till en annan stad, där jag ska hoppa i en annan maskin som går på gummi till en annan plats, där jag ska hoppa på ett fartyg som blåser oss vidare till en blankare yta.

Hoppas alla fick en jättebra fredag! Grattis till alla som tog studenten!
Om ni inte hade en bra dag igår kan ni ju försöka lite extra med idag (fast det tycker jag att ni ska ändå)
Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar