13.6.10

Time spent on being happy


Jag har varit väldigt dålig på att ta kort under de senaste dagarna, men här är några från torsdagen/fredagen.
Brunch. Studentmottagning. Regn och lyckliga studenter. Vattenmelon.

Oj oj oj. Jag har varit en hemskt dålig på att blogga sista tiden också. Skolavslutningen och sommarlovet, problemen och lyckan, finfina brunchdejter, dans och drinkar, långpromenader och choklad, fina människor och fin musik, cigarettrök och spöregn, två timmar sömn per natt och 13 timmars återhämtning, kluckande vatten och luftfyllda segel, krampande magmuskler och tårar har tagit upp min tid. Nu gör hela min kropp ont, och jag funderar på varför. I slutendan har jag haft en underbart fin långhelg.

Sommaren börjar hemskt bra. Och imorgon åker jag till mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar