1.6.10

I spent my day in a car, imagining the pain if I would drive it into a wall.



Idag har jag varit fastkedjad vid trafikskolan. Hela dagen. Eller. I sju timmar. Men jag har bara varit vaken i nio. Så, ja, hela dagen. Har kommit väldigt långt på dessa små timmar, dock.
  • Riskettan - som förövrigt är världens fjantigaste, dyraste och mest uppenbara kurs (den innehåller verkligen NOLL aha-upplevelser - är avklarad. YAY!
  • Halkbanan - som jag stark misstänker är den roligaste delen av hela körkortet - är gjord. WIIE!
  • Och har även klämt in en körlektion, och snackat med min lärare om hur mycket som är kvar.

Things are looking good, indeed.

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem från affären så att vi kan laga maaaaat. Jag är grymt hungrig. Några äpplen och lite kaffe överlever ingen på!

Hoppas alla har haft en fin FÖRSTA JUNI! WOOT WOOT!


(jag är medveten om att bilden inte har med något att göra... eller har den det...? Perfekt med en over-sized flanellskjorta om man ska sitta still en hel dag. Lite som en pyjamas. Och vi vet alla att pyjamas är najs)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar