24.6.10

Solglasögon, vatten och blommor


Hej. Efter en effektiv dag väntar en seg dag, om gårdagen var effektiv kan dock ifrågasättas, med tanke på att jag bara gjorde underbara saker. Jag kopplar effektivitet till något negativt, vilket kanske är fel. Det är nog en arbetsskada.

Dagen som varit nu har mest fått förflyta. Och snart är det dags för kvällsmat. Men kaffet i min mage ligger fortfarande och tar upp alla plats. Jag tycker hemskt mycket om soyamjölk.

Eftermiddagen har spenderats med Julia vid vattnet, på gräset. Ungefär såhär:

Vi tycker varken att märkesglasögon eller kvalitetstid är överskattat,
och jag tror bestämt att fräknar är bland det finaste som finns.

Jag har blivit helt besatt av vitaminvatten. Det är som lite mindre sötad saft, fast man känner sig nyttig,
vilket är hemskt bra, när man i övrigt är väldigt onyttig för tillfället.

Julia sa att vattnet var varmt, jag tycker att det i alla fall är fint. Jag ska bada snart.

Nu har det gått två veckor på sommarlovet, två små himlar. Det är fortfarande sju små himlar kvar. Slösa inte.
Eller, slösa om du tycker det är underbart. Och imorgon är det midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar