7.6.10

Om att börja få problem med att skriva simpla meningar.



Jag har suttit och skrivit uppsatts hela kvällen och har upptäckt att jag börjar bli psykiskt inkapabel till att andas när Word hänger sig. Men det är bara två skoldagar kvar. Måste. Andas. Och. Hålla. Ut... Snart. Framme. Gud, vad jag längtar. Men min uppsats blir aldrig klar. Jag kommer aldrig fram. Den är konstant 4-15 ord för lång, för i takt med att jag tar bort saker kommer jag på viktiga saker som måsta läggas till.

Måste. Andas. Snart. Framme.

Min historielärare säger att på IB-programmet (som jag går) gör man saker ända in i väggen, och med det menar han mer än jättemycket tills sekunden då det är slut. Det han inte inser är att om man ständigt ska göra saker in i väggen så kommer man tillslut gå in i den. Och pannbenet kommer spricka. Och all kunskap kommer blöda ut. Över hela t-shirten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar