27.6.10

En dag i Stockholm.


Igår, efter att jag hade vaknat, åkte jag som sagt till Stockholm för att hälsa på släkten.

Det började med att vi hämtade upp David och åkte och besökte farfar. Det var jättekul att träffa honom, och han verkade tycka att det var jättekul att vi kom.
Min huvudvärk försvann.

Sen åkte vi hem till farmor. Eftersom solen fortfarande sken satte vi oss i hennes trädgård...

... och drack kaffe och åt bullar, choklad och kakor. Och busade, såklart.

Sen kom Karin och Ingrid förbi och vi pratade om allt, från meritpoäng till växter, och drack ännu mer kaffe.

När det började bli kallt gick vi upp och kollade på farmors gamla böcker...

... och jag hittade några finfina som nu står i min bokhylla!

När tiden hade runnit iväg satte vi oss i bilden och jag körde hem. Återigen var månen otroligt fin, men pappa lyckades inte riktigt fånga det fina på kort. Men det blev ganska fint ändå.

Och det är i princip min midsommardag. Fin var den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar