11.3.10

Vi.springer.runt.en.hel.dag //och.tar.av.oss.kläderna.i.små.rum

Mellandagsrean i London

Jag och J sprang runt på stan igår. Hittade den mest underbara väskan. Och de mest underbara skorna. Och strumpbyxorna. Alla butiker hade nästan bara grejer som var nya, för mig. Jag har verkligen inte varit inne i en svensk butik, på riktigt, på hela året. Om man inte räknar med Hemköp. Men min prisgräns låg på 500... och otroligt nog så höll jag mig till den (till skillnad från en viss annan söt liten flicka).

Det känns som om jag på nytt har upptäckt glädjen med att shoppa, för jag kan inte förneka att jag tappade bort den någonstans. Jag hade glömt hur kul det var, för att sammanfatta.

Om inte jag hade pengakris skulle jag dra med någon till London för att köra några varv i butikerna (eller i alla fall till Göteborg...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar