16.3.10

Jag vill inte att du ska må dåligt, jag vill att du ska förstå.



Jag ber inte om mycket. Jag ber inte ofta om saker. Det finns få saker jag hatar så mycket som att göra det. Inte bara för att jag känner mig obekväm för min egen skull utan även för att jag hatar att kräva saker av andra. Men när jag väl ber om något så är det bara saker som betyder väldigt mycket för mig. För jag har alltid ifrågasatt tanken tusen gånger i mitt huvud, och varje gång kommit fram till att jag verkligen behöver, åtminstone, fråga. I slutändan är det få saker som är svårare för mig att göra. Jag förstår att man inte alltid kan anpassa sig efter vad andra vill, men jag vill bara säga att det är viktigt för mig, och att jag är ledsen. Speciellt när jag bara ber dig hålla en del av ditt löfte och du inte ens kan förklara varför du inte vill göra det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar