8.3.10

This girl crush is crushing me.



Tell him I’ve found the power of the pussy.

- Cassie Ainsworth

Det händer ibland att jag blir lite småkär i kända skådespelerskor. Ganska ofta, egentligen. Bara för att de är vackra, eller för att de spelar någon underbar roll. Ofta blir jag kär i dem för att deras liv verkar underbart, eller för att deras personlighet är ännu mer underbar. Och varje gång jag ser något med dem i blir jag lycklig, mer lycklig än en film eller serie med en manlig crush, faktiskt.

Min senaste crush heter Hannah Murray. Hon spelar Cassie i underbaraste Skins. Jag vill gifta mig med henne. Typ. För hon har den underbaraste personligheten jag någonsin har skådat.

Är det någon annan som känner igen sig i detta, eller är det bara jag som är (ännu mer) udda?

1 kommentar:

  1. mina manliga crush:ar är nog liite större, eller mer långvariga åtminstone, men jag känner absolut igen mig, haha!!

    SvaraRadera