5.3.10

Five weeks later, weight...four thousand pounds and I am enjoying a relationship with two men simultaneously.


Inte en så bra ide att ha jeans som knäpper upp över hela magen om man är besatt av Cookie Dough glass.

Jag kan verkligen inte sluta äta den här underbara uppfinning... Jag vet inte riktigt hur det kommer gå för mig att arbeta mig igenom alla Ben and Jerry's sorter om jag ska vara såhär besatt av varje sort. Fast det är jag ju faktiskt inte. Inte av de som finns här i Sverige, i alla fall. Det är ju även allmänt känt att Cookie Dough är godast... om man bortser från Cheescake Brownie... och Half Baked, såklart.

Jag vet inte om jag har nämnt det tidigare, men ett av mina livsmål är att äta alla B&J's smaker. Så jag kommer behöva bo i USA minst en sommar i mitt liv.

Nu ska jag åka och storhandla med pappa. (och köpa B&J för resten av månaden, hehe...) Älskar att storhandla, det påminner mig om när jag var yngre och inte bodde i staden - vi åkte alltid till Maxi eller Coop och handlade massor då. Någon som har några roliga fredagsplaner?

1 kommentar:

  1. Det är ett av mina livsmål också.. hehe, jag ska ha en gluten-fusk period och äta som fan.

    Jag älskar verkligen också att storhandla - avis! Och nej, inga roliga fredagsplaner här. fixar lite creativity just nu..

    SvaraRadera