15.3.10

vårt fel // Sex tuffa veckor framför oss




Mina ögon gör så otroligt ont. Undra om jag grät i sömnen? Hmm...?

Så var måndagen avklarad. Najs. Trodde faktiskt inte att jag skulle överleva ett tag, men här är jag. Jag andas. Jag dricker te. Jag äter inte choklad. Varför äter jag inte choklad? Det här kommer nog komma som en stor chock. MEN, jag och Emilie har kommit överens om att vi inte ska äta något godis innan min födelsedag. Som 10-åringar med godisförbud. Jag tror dock tyvärr inte att min pappa kommer ge mig några pengar för det... I alla fall, vi får se hur det går (med tanke på att det är vi två som står för 95% av konsumtionen av allt onyttigt i Sverige...). Till slutet av April ska vi vara nyttiga.

Nu ska jag plugga i några timmar (max två, hehe) och sen ska jag välkomna John Blund!

Ha det bäst



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar