4.3.10

Och hon satt där och bidrog till en sömnlös natt.

Som vanligt sitter jag här och skjuter upp verkligheten. Håller just nu på att beställa hem bilder från Fuji så det är ju najs. Matten är mindre najs. Och att jag gick upp tidigt imorse för att läsa ut min bok, men inte hann... så jag kommer behöva vara uppe en stund. Och imorgon är min sovmorgon inställd. Tack och lov att det är fredag imorgon, annars hade sömnbristen kanske oroat mig lite. Som Emilie talade om för mig idag, att sova är faktiskt underskattat.

Min mage är full på en till omgång majsbullar. Och eftersom jag känner mig själv så väl att jag vet att jag kommer tvinga mina stackars ögon att se på Skins innan jag somnar, så ska jag lämna datorn och börja med matten nu, när jag fortfarande har lite majs-energi i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar