17.3.10

Coffee is the cheapest drug.



Mitt huvud snurrar i 200 km/h efter en dag med för många koppar kaffe och för få glas vatten. Men vad skulle livet vara utan lite omväxling?

Min dag har varit ganska kort. Eftersom jag aldrig lär mig så ställde jag väckarklockan igår, vaknade och insåg att "JUSTE! Det är ju den som inte funkar!" och missade halva skoldagen. Drack enorma mängder kaffe och släpade mig till skolan. Gick på min lektion, hade hål i två timmar, och väntade på läraren som aldrig kom. Lite lagom segt. Drack ännu mer kaffe och drog ut på stan med Ior. Hämtade upp lite grejer till fredag, hittade 1000 saker som jag verkligen ÄR TVUNGEN att köpa inom den närmaste veckan om jag ska kunna fortsätta andas. Och när Ior stack gick jag till Susanne och snackade bort lite mer tid, och drack ännu mer kaffe.

Det handlar bara om att vara sysselsatt hela tiden (och hög på koffein) så att ensamheten inte kryper in under skinnet. Nu ska jag laga mat innan jag tar tag i läsningen. Ska dock försöka hålla mig borta från kaffe resten av kvällen... Någon som har några mysiga planer?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar