19.3.10

Fixa allt, helst vädret



Fredag! Äntligen! Gud, vad fort det har gått ändå. Men mycket har ändå hänt. Lite som alltid, haha! Våren har i alla fall börjat komma, även om solen har varit bland molnen de senaste dagarna, vilket leder till att jag längtar sönder mig efter sommaren! Men snart är den här, eller hur? Två månader. Måste bara fortsätta hålla andan så länge. Om 8 fredagar är det definitivt sommar! Hoppas jag...

MEN (alltid ett men) fredag betyder inte chill. Just nu. Jag har galet mycket att göra innan klockan blir fem och vet inte riktigt vad jag ska prioritera. Aja, nu ska jag sätta på kaffe och sätta igång.

Ha en bra eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Känns som att jag borde ha mkt att göra, men jag vet inte riktigt vad.. hm..

    Du är ju så himla underbar som gör maten <3 taaack!

    SvaraRadera