22.2.10

Thailand, baby!



Nu har jag varit här i Phuket i ett dygn. Det är najs. Det är varm. Väldigt varmt. Som i över 30°, 28° på natten, soligt. Jag älskar det. Det där med att en del säger att det är jobbigt om det är för varmt kommer jag nog aldrig förstå. Jag har ju dock inte varit i Sahara någon gång...

Solen steker mig i alla fall. Jag har redan fått grymma bikinilinjer (WIIEE!) Och jag kan inte fatta att jag för bara något dygn sen var i kalla Sverige. Vi borde adoptera Thailands värme där hemma.

Nu ska jag duscha av mig saltvattnet innan det är dags för en tur på stan och brännande mat. Ha det bäst!



PS. Pappas kamerakort funkar inte i min dator, så har inte så många bilder. Från och med nu är det min kamera som gäller!

PPS. Hotellet har morotskaka på frukostbordet (så jag tänker på er två tidigt på morgonen...)



Bild på från våran balkong

2 kommentarer:

  1. milda matilda, sa du morotskaka?! :)
    låter som du har det finfint där borta. bara liiite avundsjuk.

    SvaraRadera
  2. Gud vad underbart. Jag är så avundsjuk! Btw, bikinin ser assnygg ut!

    SvaraRadera