1.2.10

Månaden kunde startat bättre, men månaden kommer bli så bra!


God morgon.

Hur jag ska kunna överleva den här dagen vet jag verkligen inte. Jag är död och stressad, men efter regn kommer solsken, eller hur? Bokstavligt talat. Om 20 dagar är jag på väg till Thailand! (Förlåt att jag tjatar, men jag LÄNGTAR!)

Men lite sol kommer innan det också! Det är bara den här veckan som jag måste lyckas krypa igenom. Inlämningar och prov, och jag har redan varit uppe halva natten. Men nästa vecka kommer besök från fin fina Frankrike (som vi var och hälsade på förra året) och otroligt nog verkar det som en relativt slapp vecka är perfekt intajmad till det. Så på fredag klockan 14.10 ska jag tvinga med mina älskade flickor på fika-firing!

På tal om fika så får jag studiebidrag idag! Ha en bra start på månaden, nu måste jag borsta tänderna och springa till skolan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar