14.2.10

But love comes in so many different forms...

Hoppas alla får en jättefin söndag. Min plan för dagen är att ta ut sconesen ur ugnen, brunch:a med min Kirna och Tina (det är en lite tradition som vi flickor har på alla hjärtans dag... illa att både J och F har ställt in) om någon timma och sedan se på film. MYS!

Är det någon som har några mysiga planer idag, eller är planen att bara mysa lite extra?

Personligen så tycker jag att alla hjärtans dag är bäst när man är singel. Mest för att förväntningarna på dagen i kombinationen med en relation gör att man blir stressad, lite som julafton, om man inte är singel. Fast det värsta är nog nya förhållanden på alla hjärtans dag... vad gör man då liksom? När man inte vet om man är någons Valentine, nära vän eller KK? Det är en sån situation som jag skulle göra allt för att undvika. Det finns dock ganska många singlar som får ångest av att vara singlar på en dag som denna också, men jag tycker att det är lite underbart. Det finns ju ändå någon man kan spendera dagen med. Jag och Tina ska i alla fall fira att vi är singlar. Varför inte göra det bästa av det och bara träffa människor som man tycker om? Alla hjärtans dag handlar ju faktiskt inte bara om kärlekspar, men det känns som det är många som glömmer det.

Spend the day with someone you love.


1 kommentar: