10.2.10

Bad habits are born easily.


Drogade jag och söta Anna idag när degen jäste

Efter en dag som kan ifrågasättas, en eftermiddag som borde upprepas och en trevlig kväll har jag nu bäddat, men natten är fortfarande ung och med 4 hg godis och många sidor att läsa möter jag den... Om någon timma, efter en dusch.

Eftermiddagen har varit fin fin med fin fina Anna, te, tacos (igen) och semmelbak (dock inget ätande, vi hann inte, haha!) De blev dock lite platta... och jag åt lite för mycket av mandelmassan, hehe. Sen bar det vidare mot bowling (i.e. snack och observerande av bowlande människor) och café. Hela den här veckan känns som en lång ledighet från skolan, för praktik på dagis. Men min bok läser inte sig själv, så nu ska jag äta kolhydrater mitt i natten, tända ljus och offra min skönhetssömn på soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar