23.1.10

Tid och underbara vänner


Så var det lördagskväll igen. Jag förstår inte hur veckorna bara lyckas komma och gå så snabbt. Vecka fyra om 30 timmar. Förstår ni vad jag menar?

Våren kommer snart. Och jag väntar med spänning. Mina 10 nya (gamla) kjolar från farmor ska användas som tusan snart. Men jag blev så extremt utskälld igår för att jag hade får lite kläder på mig och idag har jag ont i halsen, så jag väntar nog lite med dem.

Förra våren spenderade jag mycket tid hemma hos F&T. Den mesta av tiden kanske. Men det var ett tag sen nu. Tiden försvinner ju bara. Men nu är det lördag och jag ska ta på mig mina skor, sätta på iPoden och gå ut till förorten för att spendera kvällen med de två sötnosarna. Like the good old days.


1 kommentar:

  1. aw, jag vill med. inte så mycket action i finspång asså. haha. ha det så mysigt <3

    SvaraRadera