19.1.10

Ett helt inlägg tillägnat hur upprörd jag blir. (Haiti)


JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! VAD ÄR DET FÖR MÄNNISKOR SOM LEVER PÅ DENNA JORD?! Jag skulle säga att min toleransnivå är ganska hög när det kommer till vad jag kan stå ut med hos andra människor, men det finns en del grejer som verkligen INTE är okej. Det är riktiga människor vi pratar om, som har varit med om hemskare saker än vad vi här i trygga Sverige kan tänka oss, och det här är verkligen inget någon omogen människa har rätt att skämta om! Människor i Haiti lider på riktigt, så visa lite respekt för fan! Smaklöst...

2 kommentarer:

  1. Så himla sant. Jag blir seriöst äcklad av dem!

    SvaraRadera
  2. så jävla stört! jag gick ur gruppen direkt när jag en kompis skrev vad gruppen ändrat för innehåll och bild. hur jävla sjuka är vissa människor?!

    SvaraRadera