7.1.10

Get up, get in the shower, I need to sleep another hour


Håkan Hellström - En vän med en bil
(JAG HAR BLIVIT BESATT AV HONOM UNDER SENASTE VECKAN)

Nu sitter jag hemma hos Kirna och dricker te och pluggar med Tina innan vi ska dra tillbaka till skolan vid fyra. Jag är lite halvdöd efter bara fyra timmars sömn inatt och för mycket godis igår kväll. Men skolan började imorse och jag trodde verkligen att jag skulle spy när klockan ringde. Men Kirna (my hero) fick på något sätt upp mig imorse, utan att göra kalle anka-väckarklocka.

Kirna (och jag) sov första natten i hennes lägenhet inatt. Värsta najs att hon har flyttat in till stan!

Nej, nu måste jag faktiskt plugga.

1 kommentar:

  1. det var trevligt att du kom och sjöng håkan hellström när jag försökte plugga :) lägenheten med mig. hehe, jag hatar också kalle anka-grejen!! stallde in den så jag kunde vakna till den på julafton, och glömt ändra. heheh.

    SvaraRadera