21.1.10

All cheered up, bought a cup


När jag gick hem från skolan slog det mig hur länge sen det var jag kollade om Indiska hade fått in några nya XL-koppar, så jag smet in och såg efter. Vad fann jag där inne i värmen om inte TVÅ ny modeller! Stod där i säkert 10 minuter och försökte välja vilken av de som var finast och skulle få bli nummer 4 i min lilla samling. Kom ut med koppen som är på bilden ovan.

Jag älskar verkligen Indiskas XL-tekoppar. De är de enda jag använder när jag dricker te (och strikt endast till te... blev galen på David när han drack kaffe ur min stora vita (som nu är missfärgad)) och fast de rymmer 7dl, om man fyller dem till bredden, så tycker jag inte ens att de är stora längre.

Skolan är slut för den här veckan (japp, alla morgondagens lektioner är inställda) och en ny te-kopp är ett utmärkt sätt att fira (om man är lite trött)!

1 kommentar:

  1. Å, stog precis och glodde på den idag! Skitfin!

    SvaraRadera