5.1.10

Peas are peas are peas are sweet peas

Jag gjorde rostade kikärtor idag. Det enda problemet är att de har en tendens att ta slut på kortare tid än vad de tar att göra. Så jag gjorde mycket. Jag tycker de är goda att äta bara som de är, eller på soppa.

The Kooks - She moves in her own way.


Jag har så stora problem med att fokusera. Ofta. Och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till för skolan börjar om 38 timmar. Och jag kan inte läsa min bok. För den suger. Och mitt huvud känns helt konstigt. Och jag vill så hemskt gärna bara resa bort nu. För att stanna kvar känns meningslöst.

Och jag har haft ett så djupt kärleksförhållande med The Kooks de senast månaderna att jag vill skjuta migsjälv, för jag blir så lycklig av att lyssna på dem samtidigt som jag bara vill springa iväg. Jag säger ju att det är ett kärleksförhållande.

3 kommentarer:

  1. sv; essaa!! ofta du inte gett mig din bloggadress tidigare! :o
    och ja, fast jag springer inte runt efter den här människan. jag försöker bara hitta honom efter mina tre livs största misstag. asså åh det hela är bara så.. filmiskt!! sånt som hände den kvällen händer inte i verkligheten! och i filmer blir det oftast lyckligt slut och jag väntar fortfarande på det fast jag har börjat ge upp nu :( he's gone and it's my fault.

    SvaraRadera
  2. sv; hahaha! smart (y)
    1 & 2) jo det va mitt fel! och ja det var verkligen mina tre livs största!! herregud du anar inte HUR mycket jag ångrar det hela!! shit asså gud det är helt otroligt.
    3) men du kunde ju i alla fall se honom och springa efter honom! jag kan ju inte göra det. en kväll och sen.. ingen chans att se honom mer om man nu inte helt plötsligt skulle bara springa på personen på stan eller något! vad hände när du dansade med honom? (eller vet jag det? du kanske har sagt det nån gång för länge sen då vi fortfarande va?)
    4) men jag vet inte om jag klarar av att gå på festen :( och hur stor chans är det att han skulle komma dit då? för en vecka och en dag sen va det ju nåns 18 årsfest så han kom ju dit för han kanske va kompis till personen som hade det eller va kompis till nån kompis som kände personen. så varför skulle han komma bara för att några människor ska ha fest på plaza för att det är studiedag?
    5) men jag skulle ju inte helt plötsligt bara fråga 'hej essa får jag din bloggadress för jag antar att du har en helt plötsligt! :D' haha xD

    SvaraRadera
  3. jag vill med resa bort. NU! jag orkar inte. fan.. nu ska jag gå och räkna hur många dagar det är kvar till sportlovet.

    SvaraRadera