22.1.10

Sthlm och syskonkärlek!

Pappa och jag åker upp till Stockholm över dagen för att hälsa på släkt och lämna lite grejer. Roadtrip!

Frågan är nu om vi kommer sova över. Jag vet inte. Vi får se. Annars åker vi nog hem tidigt imorgon. Vi får väl se hur länge jag kan leva utan internet... haha!

Nu bär det i alla fall av och världens bästa syster befinner sig också i Sthlm för tillfället så jag ska träffa henne ikväll. Can't wait! Kommer känna mig sådär lagom blek bredvid henne efter hennes Rio-resa... lite deprimerande. Idag är nog enda gången jag träffar henne innan hon drar iväg igen (alltså på typ 4 månader) så jag ska ta MASSOR kort!

Hoppas att det inte är för halt på vägarna, jag vill ju helst inte köra oss i diket innan vi stannar för kaffe.

Ha en bra fredag!

3 kommentarer:

  1. Finast i världen är du <3

    SvaraRadera
  2. Shit, du bara är i Sthlm helt plötsligt. Blev helt chockad när Julle sa det. Saknade dig på Steve's idag :( <3

    SvaraRadera
  3. och gud vilken underbart söt bild förresten! måste få den!

    SvaraRadera