9.1.10

Let me introduce: Elisabeth, the Nerd.

Jag fick hem mitt paket från CDON nu i veckan. Och låt mig bara säga detta: Vi är alla nördiga på olika sätt, vissa mer (Jag) vissa mindre. Jag pep av lycka när Harry Potter och Moonlight trillade ner i brevlådan. Alla som känner mig kan nog bekräfta att Harry Potter är min grej, sen jag var tio år. Efter det kommer superhjältar och precis efter superhjältar kommer vampyrer. Inte för Twilight (jag lästa böckerna för att de handlade om vampyrer, inte tvärtom) utan för att det är så fascinerande. Helt ärlig så har min vampyr låga slocknat lite på sista tiden (den var starkast för ca 2-3 år sedan) men jag är övertygad om att Moonlight kommer att "light the fire again".

This is me going back to BEFORE Twiligt!

Jag har knappast hunnit med allt jag skulle gjort idag, men mitt rum är städat (typ...) och fikat med Linn var väldigt najs, så nu ska jag slå mig till ro och se på Harry Potter med pappa.

'Night!

1 kommentar:

  1. det är nästan så att jag borde komma hem till dej snart o kolla på moonlight alltså :D

    SvaraRadera