24.7.10

Mest rött, och ljust, och snurrigt.



Trädgården är full av bär. Och sol. Jag vet inte om jag har nämnt detta innan, men jag älskar bär. Och om man inte tycker om att äta dem kan man ju alltid titta på dem och bli glad, för att deras färger är så fina. Och så mosas de mellan tänderna. Och hela munnen smakar gott.

Okej... jag inser att det inte är så kul att läsa om hur gott det är med bär, men mitt huvud börjar bli konstigt. Jag tänker skylla på vätskebrist. Men det är varmare idag och jag älskar verkligen att ha en trädgård.

1 kommentar:

  1. Haha, nej det är inget kul att läsa om hur mycket du älskar bär... för jag blir så sugen själv :c böhöhö. Och jag har inga bär nära till hands. Enda jag har är typ, cola som smakar körsbär?! Vilket enligt mig, är rätt så läskigt. Så ge mig dina bär, tack! :D

    SvaraRadera