28.7.10

Dyr tvål i en dyr stad



Idag åkte jag och min fina syster in till Oslo för att kolla runt lite i inredningsbutiker. Inne i Oslo finns det hemskt mycket roliga och speciella saker, och det känns som en naturlig sak att man önskar att man hade en ny lägenhet att inreda.

Vi vandrade igenom större delen av staden för att komma till andra sidan där Kattis ville köpa en speciell tvål.
Molnen sprack upp och jag ångrade starkt att jag hade på mig långbyxor för första dagen på flera veckor.

Vi kollade framförallt efter badrums-inredning, det fanns massa mysiga ställen, men jag föll pladask för denna skylt.

När vi hade hittat tvålen satte vi oss på ett litet mysigt spanskt café och Tomas kom förbi.

Sen drog vi oss hemåt, och det var det besöket i storstaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar