19.7.10

En speciell och väldigt fin söndagskväll.


Jag hade typ världens bästa kväll igår. Och just nu känns det som
att jag aldrig kommer kunna hata söndagar igen. Och ibland är det
så. Något bra händer och man börjar förknippa saker med det.. och
världen blir helt plötsligt hemskt mycket finare. Fast egentligen
så är det ju inte så det är. Världen är alltid fin, det är bara .
lite svårare att se det ibland, det är därför gårdagen var under-
bar. För den påminde mig när jag behövde bli påmind. Hur kan man.
då inte älska världen?...........................................

Finaste Chullietta bjöd mig på jättegod pasta!

Och jag bjöd på efterrätten medan vi såg på film.
Jag tror bestämt att Onskan är den bästa svenska filmen som någonsin har gjorts.

När det var nyhetspaus gick vi ut för att andas lite...

... det slutade med att vi vandrade runt i hela Linköping och pratade om sånt som är
mycket viktigare än att se heta killar på TV...

... och vi hann till och med utforska naturen lite. Håll i stammar är hemskt fint.
Fast det finns hemskt mycket som är hemskt fint.

Sen gick vi hem igen när filmen nästan var slut, men det gjorde inte så mycket egentligen.
Och det var den hemskt fina söndagskvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar