17.4.10

sju timmar /cont./ tre timmar.


Godmorgon, lördag!

Det där med att få sova 16 timmar blev tillslut bara en dröm. Jag har sovit sju. Det är ju dock över snittet. Är det någon som ha set Maskinisten? Christian Bale gör sin vanliga grej med en kille som är skitsofren... i detta fall har han även insomnia. Jag har lite känslan av att jag kommer bli som han är snart om detta inte slutar.



Förutom att jag vaknade lite väl tidigt så har jag en så länge haft en underbar dag. Pappa vaknade någon kvart innan mig, så när jag gick upp stod kaffet och droppade. Jag tycker verkligen att en dag inte kan börja bättre än så. Jag drack min första kaffekopp på en vecka. Det var som att komma till himmelen. Har även hunnit klämma in en lång frukost och en långpromenad med honom och nu är det dags att sätta igång. Jag måste springa ut på stan och köpa en liten grej (vi får se hur det går, med tanke på att jag för tillfället har 10,75 kr på mitt konto...) och sen städa.

Min tidsgräns är tre timmar så jag måste verkligen sätta igång! Ha en fin lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar