15.4.10

Imisssleep.themost.


Precis innan vi skulle skriva historiauppsatsen i skolan idag insåg jag att jag bara har sovit tolv timmar den här veckan. Det kanske är därför jag inte kunde stava till "able" på psykologiprovet? Inatt ska jag försöka få in minst sex timmar, det är det vi får jobba emot! Men nu måste jag sätta igång med mat för min mage kurrar. Det är inte som om jag kommer få mer tid med sömn när jag sitter vid datorn, tyvärr.

Jag borde testa de där salt-bad kapslarna som finns på en del hälso-ställen, när man ligger i ett mörkt ägg och flyter i saltvatten; de säger att en timma i en sån ger lika mycket som sex timmars sömn.

1 kommentar:

  1. Oj, vad är detta för magiskt ägg du talar om? Läskigt att ligga instängd i ett ägg och guppa runt på vatten. Eller har jag missuppfattat helt nu? xD

    SvaraRadera