1.4.10

Everything is the future of retro.


Mitt absoluta favorithalsband någonsin. Och Arctic Monkeys t-shirt, hemmasyd underkjol och blommiga strumpbyxor


Jag har blivit helt otroligt fäst vid kjolar under de senaste månaderna. Emilie har väl smittat av sig, helt enkelt. Klarar, i princip, inte av att ha på mig jeans längre. Men det är ju najs, eftersom hela sommaren kommer överösas av jeans enligt modevärlden. Det är inte så kallt som alla (som klagar på hur jag klär mig) tror. It's all in the jacket. Jag känner mig bara mycket fräshare i kjol (+ att det är mycket bekvämare) så varför inte? Och snart är det sommar. Då blir det kjolar och klänningar ända in på löpbanan (okej, kanske inte riktigt men nästan...) kommer dock sakna mina älskade strumpbyxor... men vad är strumpbyxor jämfört med solstrålar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar